Методична декада
Згідно річного плану роботи у ліцеї була проведена методична декада «НУШ. Досвід. Проблеми та шляхи їх реалізації», мета якої полягала у широкому впровадженні в освітній процес інноваційних технологій з метою розвитку пізнавальної діяльності учня, формування всебічно розвинутої особистості, яка б могла безболісно влитись у сучасне суспільство, застосувавши на практиці набуті нею знання, вміння і навички.
Всі заплановані заходи методичною радою на час проведення методичної декади були проведені. Так, відповідно до плану методичної ради були проведені : урок української мови у 1 класі на тему « Букви И та и. Письмо малої букви «и». Слова один – багато» (вчитель Климончук Н.М.), урок з української мови на тему: «Рекламна листівка» в 2 класі (вчитель Петрович Г.І.), виховний захід: «Наш дивовижний світ. Our amazing world» з учнями 8-11 класів (вчитель Гордійчук Н.В.), урок української літератури «Жіноча доля у творчості Шевченка (за творами «Катерина», «Наймичка», «Марія») з учнями 9 класу, урок фізичного виховання «Баскетбол» з учнями 10 класу (вчитель Данилюк В.Д.).
Проведені уроки носили нетрадиційний характер із використанням таких методів роботи як робота в групах, робота в парах( думайте - працюйте в парах – обмінюйтесь думками», «закінчити речення», «бліц- опитування»), які сприяли інтенсифікації та оптимізації освітнього процесу, дали можливість сильним учням проявити свої творчі здібності, а слабкому учневі бути активними учасниками навчального процесу і одержувати високу оцінку. Оптимально було організовано самостійну роботу учнів на уроці як в індивідуальній формі так і під керівництвом учителя з урахуванням їх вікових і навчальних особливостей. Учитель доцільно і уміло використовувала активні форми навчання, роботу в парах. На уроках Галини Іванівни показано уже сформованість і згуртованість класного колективу, як колективу однодумців.
Спокійний тон, уважне і доброзичливе ставлення до учнів у поєднанні з вимогливістю , все це було присутнє на уроках як в Петрович Г.І. так і Климончук Н.М.
Відкритий урок української літератури у 9 класі , який провела Габльовська О.І. мав на меті ознайомити учнів із творами великого Кобзаря Т.Г.Шевченка, в яких розкрита тема жіночої долі. Оксана Іванівна на своєму уроці вміло поєднала різні види інтерактивних вправ. Це і аутотренінг, театральне дійство, за допомогою яких учні могли показати свої таланти, навчитися висловлювати свою думку.
Данилюк В.Д. на уроці фізичного виховання у 10 класі вкотре показав майстерність своїх вихованців у грі з баскетболу. Учні під час уроку старанно відпрацьовували передачу м’яча з різних позицій, вели і закидали м’яч у кільце, відчули себе гравцями баскетбольної команди.
Вікторина з англійської мови, проведена вчителем англійської мови Гордійчук Н.В., пройшла на високому рівні і сприяла всебічному розвитку учнів не тільки з англійської мови, а й про ввесь світ. Учні вивчили багато матеріалу, демонстрували свої знання з географії, історії, англійської мови. Вчителем було використано під час вікторини ряд різноманітних форм і методів роботи і рольові ситуації, інсценізація, історичне дослідження. Даний захід мав велике значення у вихованні підростаючого покоління.
Круглий стіл з обміну досвіду по подоланні проблем з впровадження НУШ. Сьогодні потрібно докорінно змінити ставлення до об’єкту навчання, сьогодні учень повинен знаходитись в центрі навчального процесу, а вчитель повинен бути тільки диригентом освітнього процесу, спонукати свого вихованця до активності, заохочувати його до розвитку, вдосконаленню своїх талантів.