A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комарівський ліцей
імені Антіна Могильницького
Галицької міської ради

Звіт директора школи за 2017-2018 н.р.

Дата: 27.05.2018 16:26
Кількість переглядів: 144

ЗВІТ

директора

Комарівської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів

за 2017-2018 навчальний рік

Сучасна  освіта – унікальне  суспільне  явище,  що  справляє  значний  вплив  на  всі  аспекти життя  і  діяльності   будь-якої  країни,  суспільства  загалом, в умовах  сучасної науково-технічної  та  інформаційної  революції,  освіта  функціонує  як  складний  соціально-економічний  організм, який  відіграє  велику  роль   у  суспільному  прогресі  людства. Вона  є   однією  з  найвагоміших  галузей  трудової  і  пізнавальної  життєдіяльності.

Сучасний  етап  розвитку системи  освіти  України  характеризується  її   реформуванням,  пошуком  шляхів  приведення  змісту  у відповідність  з  особистісними  запитами  учнів  світовими стандартами.  Модернізація освітньої галузі, яка відбувається в державі, має на меті створення умов для особистісного розвитку та самореалізації кожного громадянина України. Це завдання визначено в основних нормативно – правових документах, серед яких: Закон України «Про освіту», Національна доктрина розвитку України в XXI столітті,  Концепція національно-патріотичного виховання  дітей і молоді, Концепція нової української школи.

Сприйняття реалій сучасного світу вимагає від адміністрації школи, педагогічного колективу опануванню новими технологіями, постійного зростання управлінської компетентності. Багато в чому рівень розвитку навчального закладу залежить від адміністрації школи, ради школи, педагогічного колективу. Директор школи у великій мірі несе відповідальність за вибір стратегії та створення команди однодумців, за виконання обраної місії.

На сьогоднішній день основне завдання сучасної школи повинно полягати у підготовці нового покоління громадян незалежної європейської держави. Тому сучасна освіта повинна бути направлена на формування творчої особистості, яка здатна до саморозвитку і самовдосконалення, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни. Сучасна школа повинна прикласти максимум зусиль для розвитку здібностей, талантів, можливостей сучасного підростаючого покоління. Вона  не просто покликана дати школяреві певний обсяг знань, умінь і навичок, а повинна зробити його компетентним, тобто здатним самостійно здобувати і використовувати знання в різних життєвих ситуаціях, готовим брати на себе відповідальність, бути активним патріотом своєї держави. Школа має допомогти учням відчути себе впевненим на ринку праці, вміти успішно адаптуватися до соціально-економічних змін і криз у суспільстві, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації та саморозвитку.

         Суспільні потреби спонукають сучасну школу, її вчителів та педагогів-науковців до пошуку нових педагогічних ідей і технологій, поширення й упровадження передового педагогічного досвіду. Сьогодні під «новим» у педагогіці слід розуміти не лише ідеї, які ще не використовувалися, але й увесь комплекс та окремі прогресивні елементи навчально-виховного процесу, що дають змогу ефективніше розв’язувати завдання розвитку й саморозвитку особистості.

          У 2017-2018 навчальному році робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію основних завдань:

– організація навчально-виховного процесу на підставі досягнень сучасної науки, органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями;

– забезпечення оптимальних умов для оволодіння учнями навчальними програмами, розвитку творчої обдарованості дитини;

– організація пошуково-дослідницької роботи всіх учасників навчально-виховного процесу;

– органічне поєднання класно-урочної системи навчання із груповою, індивідуальною та самостійною роботою учнів;

– можливість вибору учнями факультативів, гуртків, занять за інтересами;

– створення колективу вчителів однодумців, формування взаємин «учитель-учень», «учень-учень», «учитель-батьки-учень» на гуманітарних засадах.

 Завантажити повний звіт директора школи можна за посиланням: ЗВІТ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора